10.52

Hej! Sitter nu och väntar på att Hanna G ska komma till mig :) Vad ska ni göra idag?
Vet iinte direkt vad jag ska blogga om utom att jag tänkte börja med veckans insperationsbild. Vad tror ni om det? :) Sen så har jag beställt hem en skinjacka från nelly.com. Såg en jättefin skinjacka på haga hem med mamma men den fanns inte i min storlek :( och sen så fick dom typ inte berätta vad dom köpte den heller men den kanske kommer in igen :)

aja, jag kör på en liten insperationsbild ;)
 
Den här bilden hittade jag på en blogg som heter inspiredbythisfeeling.tumblr.com :)

KRAM

 


Kommentarer
Postat av: Elita

Tycker det låter grymt med inspirationsbilderna ;)

2012-05-01 @ 12:02:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0