18.28


Jaa... Vet inte direkt varför jag tog den här bilden hehe. Kunde inte välja nån så tog bara nån helt random ^^. Bilden är från nån sommar när jag var med min mamma på Skansen. Tycker att de är bara så söta. Man fick typ gå in i en slags inhängnad och där sprang alla apor eller vad de är runt fritt. Så jag och min mamma passade på att fota lite men ja, kanske inte den finaste bilden jag valde ;).

Hur som helst så sitter jag och panikpluggar till ett so prov. Jag borde egentligen inte blogga nu för måste verkligen plugga så det får bli ett kort inlägg :). Har ändå inte så mycket att skriva om.
Kram


In school

Hej alla sötisar! Sitter nu i skolan och har rast. Ska snart ha eget val :) behöver verkligen ha det med alla dessa prov så det känns skönt att kunna jobba lite valfritt i skolan. Aja hoppas ni får en bra dag! Blir ingen bild just nu men kommer senare.
Kram :)


Tack Esther!!

Hej! Nu ska jag börja blogga för att jag har fått min nya header av Esther. Jag är jätteglad över den! Vad tycker ni om den? :) Tack så jätte mycket Esther! 

Nu så sitter jag nu och pluggar lite SO till ett prov som är på torsdag. Så sjuukt trött på alla dessa prov! -.- Funderar faktiskt på att strunta i provet. Men aja, skit i det men iallafall så ska jag försöka att inte mobilblogga så mycket på den här bloggen. Här är Esthers blogg och jag rekomenderar jätte mycket till er som gillar foto, modo, humor och mycket mer och det hittar ni här :
www.zuccini.blogg.se
Kram! <3



En liten bild som jag tog från sommras när vi var ute med vår båt


JAG

Hej och välkommna till den här bloggen! Jag heter Hanna och är tretton år. Jag bor i Göteborg med min pappa, mamma och min storebrorsa. Jag gillar lite allt möjligt t.ex musik, fota, shoppa, teckna, kompisar, baka osv. Jag har en till blogg som heter cuupcaake.devote.se . Har tänkt att jag ska prova webblogg.se och sen så gör min kompis Esther en superfin header till denna bloggen för mig. Så det står smoothie på headern 
BLOGGEN: Så den här lilla bloggen ska handla om lite allt möjligt, allt mellan himmel och jord. Kommentera gärna mycket och följ mig gärna så följer jag er.
KRAM 

Välkommen till min nya blogg!


RSS 2.0