The hungergame

Hej! Igår så var jag med några kompisar och såg den nya filmen The hungergame på bio :) Den var väldigt bra men väldigt förutsägbar, men ändå bra. Den hade några sorgliga  stunder i filmen typ när  några dog.

Filmen handllar om ett spel och där så är 24 unga killar och tjejer, en tjej och en kille från olika distrikt (finns 12 distrikt). I varje distrikt lottas det ut en ung tjej och kille. Alla dom 24 människorna typ kommer till ett ställe där dom ska tävla om liv eller död. Det är bara en som vinner av dom och då måste man typ döda alla andra för att överleva ;). Självaste filmen handlar om en tjej som ger sig frivilligt att vara för sin lillasyster blir vald först, så då typ gör hon sig frivillig så att hennes lillasyster ska slippa. :)

Jag rekomenderar denna filmen starkt den får 9 av 10 poäng av mig :D


Det här är huvudpersonen, Katniss ;)

KRAM

Äntligen!

Äntligen! Nu har jag en dator :D Så nu kan jag blogga oftare, tummen upp för det!

Lite bilder från weheartit
TumblrTumblr

Tumblrlove or hate

http://littlepeach.ca/wp-content/uploads/2011/09/beach-summer-tumblr.jpg için Google Görsel SonuçlarıBonjour ♔


Sjuk

Hej sitter nu och pluggar. Är sjuk ídag för har ögoninfektion i mitt vänstra öga,  vilket gör att jag inte ser så bra och det ser ut som jag har fått en blåtira mitt på ögat -.- . Aja bloggar nu från min brorsas dator och den suger verkligen så orkar inte skriva mer på den, men sen blir det tillbaks till mobilblogg tills min dator fungerar elller om vi ska köpa en ny ;)
Kram


Det här är den ända bilden min brorsa har på sin dator. På en golfboll -.-


FLOWER POWER

https://cdn1.cdnme.se/cdn/8-1/3223545/images/2012/pic_193934803.jpg" class="image">


Grattis Loreen

Hejhej! Som många vet så vann ju Loreen i melodifestivalen :). Tyckte ni att hon borde vinna eller borde Danny vunnit? Jag tyckte inte Dannys låt var så bra, det ända bra med den var ju den där dansen :) . Fast det är ändå ganska synd om han, andra gången han kom tvåa nu.

Aja måste plugga lite matte nu.
Kram <3


Fredag och har skittråkigt

Hej! Vad gör ni? Själv så har jag skittråkigt så sitter och kladdar lite i tidningen -.- några tips på vad man kan göra? :)
Kram<3


Mycket mobilblogg nu

Hej som ni ser på rubriken kommer det bli mycket mobilblogg nu den senaste tiden för min data har fått ett virus :( femte viruset nu ... Jag vill också säga förlåt till Esther som har fixat min blogg, jag har ju nästan inte ens använt den. Så gå in på Esther blogg nu!! Hon finns länkad på menyn eller vad man kallar det ;)
Ha de gött!


Tillbaka!

Hej ska jag börja blogga igen ;)
Har studiedag idag så ska slappa och plugga. Aja har inte så mycket mer att säga, så här kommer lite bilder sen lovet när jag åkte skidor med min familj i Vemdalen :)
Kram <3


RSS 2.0