Bloggpause

Hej imon börjar mitt lov och jag hinner inte med på lovet med bloggen. För ska åka skidor och sen så måste jag plugga till några prov jag kommer ha efter lovet. Så jag tar en liten bloggpause :)
Kram


Påväg hem.

En bild på carros hund :)


16.32

Hejhej! Sitter nu och försöker att komma på nåt sätt att plugga tilll mitt spanska prov tills på onsdag utan böcker ;). Första dagen man egentligen börjar att tänka på att man behöver plugga och glömmer böckerna i skolan -.-. Så jag känner mig lagom lyckad.
Iallafall som ni ser så är jag skitdålig på att komma på rubriker så det får bara bli tiden. Så påhittig är jag :). Hoppas att ni har haft en bra dag!
Kram<3



En bild på min lilla katt Saga :)


GRATTIS PÅ FÖDELDEDAGEN


Lördag

Hej, skönt med helg va? :)
Fattar inte så bra blogg.se tror att jag är lite för osmart för de här kodmallarna och allt. Jag hade devote.se innan och där var det mycket lättare och inget skit om massa kodmallar och sånt. Men tyvärr var ju hela bloggen full av reklam så att man nästan inte såg själva bloggen. Jag var inne och tittade på en kompis blogg på min mobil och hon har devote och då var halva sidan täckt av en h&m reklam. :S Tycker att det är skit dåligt. Man vill ju kunna se bloggen och inte nån himla h&m reklam ;). Aja ska sluta klaga nu. Men är ändå sur för att nån katt har typ skadat min lilla katt Saga. Hon blöder typ på tassen och haltar :(. Ha en skön lördags kväll nu.

En bild som jag har fotat men tror att höstas. Kanske lite konstigt med höstas för bilden ser väldigt sommrig ut enligt mig ;).
Kram<3


Teenagerpost=Läskigt


Tjena! är sjukt trött nu efter denna veckan och är ledsen över att jag typ aldrig bloggar men ska försöka att bli bättre på det. Iallafall så ser ni ju bilderna eller kanske ska kalla det texterna :). Tycker att det är jävligt läskigt att man alltid känner igen sig, iallafall nästan alltid. Tror inte att det bara är jag som känner igen mig i det men hur kan man liksom komma på allt?! :S Men jag älskar typ att sitta och titta och läsa bloggen.

Idag har jag haft engelska prov och det gick ganska bra tyckte jag och igår hade jag mitt so prov. På skala ett till tio så ger jag nog en åtta till båda proven. Men nu orkar jag typ skriva mer så hejdå och ha en suuuper bra fredagskväll!! :)
Kram <3


RSS 2.0