21.24

Som sagt, runriker är inte min grej. Jag är verkligen jättedålig på det, aja skit samma ;)

Idag fick jag stå i hälsoteket hela dagen, hälsoteket är typ som en "mini kiosk". Det var sådär kul, väldigt stressigt ibland. Jag gav också ofta fel, till exempel nån fick tillbaká pengar som de inte skulle ha och sen så gjorde jag fel flera gånger till. Men sen så stängde vi och jag blev störtglad över att jag visste att jag inte behövde stå där igen förens på ett helt år :D!!!

Nu ska se på den sista dokusåpan, haha :D Den är helt sjuk, typ Daniel Paris är med och alla blir jagade av zombies men den är ändå as kul att titta på.
Jag har typ en älsklingdel i serien när Daniel Paris typ springer på en zombie och slår zombien på huvudet med en flugsmällare och sedan blir jagad av den. Sen så springer han in i en husbil och gömmer sig ^^
Aaa ni fattar, den är helt sjuk ;)
KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0